11 Kasım 2010 Perşembe

Manşet Lütfeen .

Bi dakka. Ben aslında çok mutluyum tamam mı? Sevgilimle sorunlarım yok. Ya aslında var. Ama küçük şeyler canıım. Yaaa aslında hiçte küçük değiller! Çok sinir bozucu sorunlar. Ayrıca ben diyetteyim tamam mı. Kimse üstüme gelmesin! Bu gün hiç çikolata yemedim mesela. Ama kaç gün dayanırım bilmiyorum. Ya sevdiğimiz her şey niye zararlı olmak zorunda ki? Aşk, çitos, çikolata, içki vs. Hepsi zararlı yia. Bu ne biçim yaşam offf! 
 Bu günü bilgisiyarın başında feys blog formsipring üçlüsü içinde geçirmek istiyorum ben yuaa. Ama yaz tatilinden beri hiç bu isteğim olmadı maaleseff. İçimde kaldı ya.  
  Neyse biraz dertleşmeden sonra konuya dönelim; bu günlerde ve diğer zamanlarda hep replik moda oldumu,suyunu çıkartana kadar espri türetiyorlar üstünde,aklımda kalanlardan sırasıyla mesela testere repliği,ulvinin replikleri,fatmagülün abisi (bknz. -deme üzülcekler deme öyle- )  son olarak da ali ağaoğlu. Böyle birşey popüler oldumu suyunu çıkarmak Türk halkının kaderi mi? Bence değil. Yani bi taciz kelimesi duydumu hemen "aynı fatmagül ehe ehe ehe" yada soğuk bir espri yaptığında kendi kendine "böhö hö höyt" diyerek recep ivedik olmaya çalışmak..İnsanların kendine özgü esprileri olsa,böyle herkeste bi kıroluk,bi özentilik olmasaa.. evet tamam susun kahkahanız burdan duyuldu! 
Mesela dedim ya,mesela ile başlayan birçok hayal kurabiliriz kii. Ben birkaç tane söyleyeyim örneğin; "meselaa alışverişe gitmeyi erkekler teklif etse.." "meselaa gerçekten de pembe gözlük takınca herşey iyi olsa.." meselaa tüm canlılara 'hak ettiği' değer verilse.." Meselaa,meselaa,meselaaa.. Gerçek olabilse tahmin yürütmezdik di mi gençler? 
 Hayal kurmak güzel şeyde bi de gercek dünya var tabi. Hiç bi erkek alısverise gitmeyi teklif etmez-tabi bu gidilcek yer Fenerium, Kartal Yuvası veya Galatasaray Store değilse- ama biz hep hayalimizde bu tür erkek modelini yaşatırız nedense. Hepsi hayaaaaaal bunlarıın. 
  Neyse özet olaraktan herkes özgürdür aslında kendi içinde,herkes hayal kurabilir,herkes biryere oturup yanlız başına görünse de dışarıdan aslında içinde kocaman bir dünya yaratabilir,kendine ait,sadece istediklerinin olduğu kocaman bir dünya! KOCAMAAN Bİ DÜNYA OLSUN TAAM MI? 
Hepinize XOXO.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder