14 Kasım 2010 Pazar

Laaav Dı Vaay Yu Laay.

Bu gün tatiiiiiiiil. Sonunda 9 günlük şu bayram tatiline girdik ya. Aslında çok da fazla değil 9 gün ama yine de dinlenmek için yeter sanırım. Of şu bayram gezmelerini de hiç sevmiyorum aslında yia. Ama napcen mecbuurr. Neyse bu günü full pc basında emesen, feys, blog, formsipring 4lüsüyle geçiriceem ya o süper işte. Sınavlarım da bitii oooooooooooh. Haftaların yorgunluğunu atıyoruoom gençler ayık olun. (a) Sabahın köründe kalktım bok varmış gibi yaa. Millet uyuyo 1lere 2lere kadar ben niye uyuyamıyorum yia uyku özürlü müyüm yohsa? Evet evet öyleyim. Aksam 2de yatıyorum  sabah 8de kalkıyorum ne iş lan? Neyse neyse şimdi biraz Lav Dı Vay Yu Lay dinlesem süpper oluur. Ya abi müthiş bi düet olmus ya rihannayla eminem döktürmüüş beyleeer çekilin yoldan. Iıı Bülent Ersoy'un dediği gibi hanii fevkaladenin fevkinde bi düet yia. + Eminemle Rihannanın yeni albüm için çekilen fotolarını da gördüm ve öldüm bittim taptım yiaa. Rihanna tam bi esmer güzelii. Ama çaktırmayın ne varsa Türk kızlarında var tamam mı. Onlar hem güzel hemde marifetlidirleeeer-güzellik konusunda yorum yapamam ama marifetlilerin arasında ben yokum o kesiin-. Ama bizim saf erkeklerimiiiz 1.70 boylarına ve o koca göbeklerine bakmadan Türk kızları gitsin Rus kızları gelsin diyolaar. Hah. Siz kurban olun lan bizeee. Ruslarda hemen size koşcaklardı zaten ya. Halla hallah. Manyaklara bak sen ya. Neyse neyse benim şimdi gidip bişeyler tıkınmam gerekiyoo. 
  Hepinize X O X O ! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder