25 Ocak 2011 Salı

Varlığı yokluğu hepsi bana zarar, canın cehenneme canım.

Ya bu erkeklerin hepsi mi aynıdır ag? Karsıma 1 tane bile adam gibi erkek çıkmıcak mı ya? Neyse bi size olayları anlatıyım sonra saydırmaya devam ediyim. 
İlk o Küçük Fettan'dan baslıyım. Simdi bu Küçük Fettan Ankara'da oturuyo. Benimki ( ona kiraz diyim en iyisi) Kirazla da yazlıktan tanısıyolar. Kız benden bi yas kucuk ve oyle boyle değil ya tam kasar yani. Nasıl anlatılır bilmiyorum. Neyse biz bu Kirazla bu kız yuzunden cok kavga ettik, ama öyle böyle değil. Hepsi de buyuk kavgalardı. Yahu kızı sil diyoru, silemem diyo. Kız ne İzmir'de oturuyo, ne de güzel. Yemin ederim allaa bi kas vermis kıza, gerisini koy vermis. Böyle nasıl anlatsam Boğaz İçi Köprüsünü andırıyor kızın kasları. Bıyıklar desen almıs basını gitmis, ondaki bıyık babamda yok be halla hallah. Faceye de bi fotolarını koymuş. Görünce git öl sen valla dedim ya. Neyse bu kadar yeter herhalde. İşte dediğim gibi biz bu kız yüzünden çok kavga ettik. Bu camış kızdan vazgecemiyo artık her ne varsa. En son ben bunlarla ilgili bişii duydum. Bu kız buna bitanem filan demiş. Bizim Kiraz da buna aşkım demiş. Ben baya büyük bi olay çıkardım filan. Ama Kiraz yok öyle diyince ben bu olayı da kamufle ettim. 1 hafta ya oldu olmadı bilmiyorum ben bu malın facesine girdim. Geçmiş konuşmalara filan bakıyorum. Bir de baktım ki bunlar işi pişirmişler. Böyle bildiin yavsamayı da geçmişler artık sevgili tripleri filan yapıyolar birbirlerine. Tabi yine büyük bi olay çıktı. Ben tam böyle affettim bunu filan. Bununla mıçmıç durumdayız. Mesajlaşıyoruz gece 1.30 mu neydi. Sonra telime bi mesaj; abi ben aslında baska bi kızı seviyom.s.d diye. Gördüm ama gözlerime inanamadım. O mesajı böyle 2,3 kere filan okumuşumdur. sonra Kiraza yolladım, dedim bu ne. O sana değildi yanlışlıkla yollamışım dedi. Kimi seviyosun dedim. Bu biraz kıvırdı. Sonra kimi sevdiğini söylemeden ayrılalım dedi. Ben kaldım göt gibi ortada. Ulen daha 2 saat önce yalvaran kendisiydi şimdi ne bok diyo bana ya. Neyse ben bunları duyduktan sonra dangalak gibi oturdum sabaha kadar ağladım. Abimle filan konusuyorum ama hak getire hiç bi etki yok. Sonra bu Kiraz benden defalarca özür diledi. Tam böyle konusmaya basladık. Ben affetmeyi düşünüyodum. Beni tam 5 kişiyle aldattıgını duydum. 5 kişiyle diyoz lan boru mu bu oha yani. Bende salak gibi bu kadar ay peşinden koştum. Ama şimdi serbest. Ne bok hali varsa görsün. Umrumda bile değil. Ağlarım, zırlarım belki ama ona karsı olan sevgim nefrete dönüşüyo. Aslında şu anda yapmaktan korktuğum tek şey onun bana yaptıklarının acısını baska erkeklerden çıkarmak..
Neyse ya hepsinin canı cehenneme. Bu arada son 1 haftadır Kiraz'a o kadar çok beddua ediyorum, bela okuyorum ki hayatımda ettiklerimi toplasan bundan daha azdır. N'apim ya onun bana yaptıklarını hazmedemedim hala. İtin dölü.
BU AŞKTAN DA ÇIKARILACAK DERS: Hayatınızda hiç bi erkeğe güvenmeyin; hepsinin kanında piçlik vardır.
Çok öptüm XOXO.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder