27 Ocak 2011 Perşembe

Ööretmenim canım benim (!)

Oooh güzel, güneşli bir gün. Okula da gitmemişiim. Büyük ihtimalla öğrencilerin %98'i son gün okula gitmez yani. Al sana öğrenci geleneği, göreneği. Bizde böyle cinıms. Böyle açmışım pcyi elimde çikilata tivit,blog,feys,fs 4'lüsünde takılıyorum rahatım filan ama yarın karne alcak olmamız cidden çok kötü. Ama bence bu bi tek bizim için kötü değil. Hocalar içinde kötü. Çünkü adım gibi eminim ki gelmişine geçmişine küfür ediceğimiz çok hoca olcak. Yahu notuyüksek verince senin maaşından kesmiyolar dimi? Sen niye cimrilik yapıyosun ki mal. Varya bütün hocalara kafa atasım var ciddi. Ya kadın 1,2 puanı kıskanıyo bizden ya. E sonra geliyoruz eve olan bize oluyo. Bu sözlerim bi tek okul hocaları için değil dershane hocaları içinde geçerli. Yahu ödev yapmıyoruz ailemize mesaj atıyolar. Gelecek bizim, ödevler bizim, seçim bizim.. Biz zaten çözmemiz gereken testleri vb. çözüyoruz. Sen niye kasıyosun ki bizi camış? Bi de öyle bi yüklüyolar ki ödevleri anlatamam yaa. Bi seferde 50-60 sayfa ödev veriyo dangalaklar. Yok yani bizde insanız hani bunu hatırlatmak gerek. Bi de ödev yapınca mesaj gitmiyo, yapmayında hooop anında mesaj gidiyo. Yaa yok yere babişimle kötü oluyorum bu mallar yüzünden. Bıktım yeminle bıktım en sonunda bi hocaya ne lan senin derdin diyip kafa atcam o olcak. Neyse allaaa havale ediyoruz tüm hocaları. Hepisinin kökü kurusun öptüm XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder