31 Ocak 2011 Pazartesi

Neler oluyor hayatta

Şu dünyada ciddi sorunları olan insanlar var. Ya ne salaklar var. Yeminle özentilikten ölcekler. Bi yandan bu salaklarla uğrasıyorum bi yandan da kirazla. Abi şu dünyada bizim kadar dengesiz bi çift daha yoktur heralde. 5 dakka mıçmıçsak 1 saat kavga ediyoruz mesela. Sorun kimde anlıyamadım. Suçlu aramamak gerek heralde. Ne beraberken yapabiliyoruz ne de ayrılınca. Yok yani ortası. Sürekli kavga ediyoruz. Kavga etmemiz için de beraber olmamız gerekmiyo ayrıyken de kavga edebiliyoruz. Ciddi sorunlarımız var galiba ikimizinde.. Çünkü bu durumun başka açıklanabilir bi sebebi yok! Bi yandan da şu sanalda hava yapan geri zekalılar var. Eee beyin bædava yaae. Abi resmen götlerini yırtıyolar fotolarım beğenilsin, durumularım beğenilsin diye. Aha fotonu +100, durumunu da +20 kisi begenince sen popi oluyosun! Yarramın popisi halla halla ya. Bi de şöyle mal mal çevre edinmeye çalışan camışlar var. Onlarda ayrı bi salak. Faceye bi giriyorum bakıyorum ki yok şu tarihte şurda parti var billetler için 05********* numaralı telden ulaşın. Amg herkes organizatör oldu lan. Her önüne gelen billet satma çabasında. Hele şu kızlar... Yemin ediyom billet satmak için neredeyse vericekler. Daha dünkü boklar bu gün kalkmış yok böyle böyle bana ulaş, yok sen torpilli girersin kanka ben varım burda. Herkes kendi havasında yani. Ne anlayamadım partilere billet satmak organizatörlük oldu, hadi onu da geçtim de bu billetleri satınca popi filan oluyolar galiba. Tamam bende arkadasımın bilet satmasına yardımcı oluyorum. Ama kendimi organizatör olarak tanıtmıyorum mesela? Bilet alcakları o kişiye yönlendiriyorum. Ama organizatör değilim ehe. O yüzden tamam biz eziğiz çok öptüm XOXO ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder