10 Şubat 2011 Perşembe

Bim bam bom

Evet, 15 tatilin son 3gününe girmiş bulunuyoruz. Kirazla tamamen bitirdik. Bi daha geri dönüş umudumuz da yok ihtimalimiz de yok. Aman olmasında zaten. Hayatımda onun kadar; egoist, geri zekalı, beyinsiz, kız meraklısı, abazaa, görmemiş vs.. bi çocuk daha görmedim yeminle. Abi kendinden başka hiç kimseye değer vermeyen, öküzün teki! Yok arkadaşım çocuk vermiyor kimseye değer, yahu hadi manitalarını geçtim de bilmem kaç yıllık kardeşine bile zırnık kadar değer vermiyor lan çocuk. Egoistin tam tanımına uyuyor yani. Belki de bizim bu durumda olmamızın tek sebebi onun bencilliği. Ha eğer sizin de başınıza böyle bir durum gelirse, sevgilinizin yaptığı her boku affetmeyin, ciddi değmiyor. Sen ne kadar uğraşırsan uğraş o anlamıyor. Gereksiz ve salakça bişii aşık olmak yani. Allah bi daha yaşatmasın diyorum ve Kiraz defterini burda tamamen kapatıp, bi daha açmamak üzere, noktayı koyuyorum. 2. Döneme hemen hemen girmiş bulunuyoruz. Ve ben dünyadan tamamen bağımı koparıp ders çalışmayı planlıyorum. Ne kadar yapabilirim bilmiyorum ama ciddi bunu yapmam gerekiyor. Bana ordan sakın inek gözüyle bakmayın çünki benim başımdaki anne sizin başınıxda olsa eminim sizde esek gibi çalışırdınız. Abi kadın benim derslerimi benden daha çok önemsiyor. Şimdiye kadar toplasan toplasan bi 5,6 kere e-okula girmişimdir. Ama kadın maşallah 3 saatte bi e-okula girip bakıyor. Bu son yılım olduğu için bi de bende lise telaşı var açıkcası. Bornova'da bir liseye gitmek istemiyorum. Abi öksürsem biri görüp gidip ya anneme ya da babama yetiştiriyor o dece çevreleri var. Hadi Bornova'yı geçtim de geçenlerde Çamdibi'ne gittim, arkadaşıma. Ulen orda bile annemin bi arkadaşı görüp anneme yetiştirmiş. Bıktım yaa. Sırf bu yüzden liseyi alsancak-konak-ksk taraflarından seçmeyi planlıyorum. Aslında lisede Antalya'ya gitmek isterdim fakat biraz zor gibi. Ama hangi liseye gidersem gidiyim tek yapıcağım şey aşık olmamak olucak. Ya çıktığım birini ilk defa gerçekten sevmeye başladığımdan beri kilo aldım. Aslında bu kadar kavga etmesek almam belki ama her kavga edişimizde kendimi yemeye vuruyorum, ve hayvan gibi yiyiyorum ciddi. N'apiyim benim sinirimi de bu yatıştırıyor. Ya hayvan gibi yemek yerim ya da alışveriş yaparım. Yani başka yolu yok. Hı nerde kalmıştım; lisede kesinlikle birisine aşık olmiycam, olmiycam, olmiycam, olmiycam... 
Bu gün arkadaşımla bi film izledik. Daha doğrusu 2 tane izledik. Abi müthişti ya... İki filmin ikisinde de oynayan başroldeki kadınları kıskandım ciddi. Ya sevgilileri, eşleri onları o kadar seviyor, o kadar onlarla ilgililer, o kadar onlara değer veriyorlar ki kıskanmamak elde değil. Ya böyle erkekler sadece filmlerde oluyor ya da çok var ama bize denk gelmiyor, bilemiyorum gerçekten... Sırf bu yüzden bile o kadınlardan nefret edebilirim. Filmde de olsa adamların sevgisi gercekten çok hoşuma gitti, ve üzülmeme bi sebep oldu. Neyse ya problem yok allah hepsinin belasını versin egoist manyaklar! Çok öptüm XOXO!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder