23 Nisan 2011 Cumartesi

Ağlarsa anam ağlar, çünki kiraz

Şimdi ben bi 3 aydır filan yazamıyorum ya, hı işte o 3 ay boyunca öyle çok şey oldu ki.. Belki de az şeylerdir ama bana çok gibi geliyor. En son yazımda Kirazla tamamen bitirdiğimizi, hiç umut kalmadığını söylemiştim sanırım. Yok öyle birşey. Tabii ki tekrar barıştık.  
Bu avea herkese 2000 dakika konuşma süresi verdi. Ee bizde yaptık tabii hemen haliyle. Neyse ben böyle arıyorum herkesi filan. Kirazın çok yakın bir arkadaşı var. Bu çocuk benim de yakın arkadaşım tabi -kiraz sayesinde tanıştık-. Hı işte ben bunu filan aradım konferans modunda konuştuk baya bi. Sonra bir pazar akşamı bunlar beni aradı. Kirazın arkadaşı aradı daha doğrusu. Açtım telefonu konuşuyoruz biz. Kiraz bilerek hiç sesini çıkarmıyo piç kurusu. En sonunda arkadaşı Kiraza bişeyler söyledi ben ordan çaktım Kiraz'ında konuşmada olduğunu. Ama görseniz biz hiç konuşmuyoruz Kirazla. Hep arkadaşıyla muhattabım ben. En sonunda bununla konuşmaya başladık. Ben buna bi laflar sokuyorum böyle ama cevap veremiyo. Neyse saate bir baktım gece 2. Hala konuşuyoruz biz. Bunlar baya bi cıvıttı tabi am göt konuşuyolar. 2si birlikte bildiğiniz yatak muhabbeti yapıyolar. Ben dinlemiyorum tabi uykuyla uyanıklık arasındayım. Öyle en sonunda bu muhabbeti de bitirdiler falan sonra bu Kiraz benimle barışmak istediğini söyledi. Böyle bi 2 saat filan bi arkadaşı ikna etmeye çalışıyo bi Kiraz. Bende dayanamadım tabi seviyorum piçi tamam dedim. Son bi kez deneyelim. Ama bu da çok uzun sürmedi tabi. Yavşak ya yemin ediyorum yavşak. Of moralim bozuldu anlattım aklıma geldi falan. Şimdi ikimiz de yalnız kovboy olarak takılıyoruz. Ben bi salaklık yaptım tabi başka birisiyle çıktım. Çocuk beni deliler gibi seviyo fakat görseniz bana her aşkım diyişinde Kiraz aklıma geliyodu. Onunla da çok uzun sürmedi zaten 1 gün sürdü. Dayanamadım. N'apim çok seviyorum Kirazı ya allahım öyle böyle değil of. Bi çıkış yolu bulmam lazım çünkü çocukla en sonuncu konuşmamızda geri zekalı gibi o kadar umursamaz davrandım ki artık onu sevmediğimi düşünüyo sanırım. Ama ben hala deli gibi ona aşığım. Çok salağım ya. Beynime eşekler boşalmış resmen öyle davranıyorum. Neyse artık yapcak bişey yok herşey için çok geç. 
  Aslında Kirazı eskisi kadar sevmiyorum diyorum her yerde ama seviyorum be hala. Fakat soğudum sanırım birazcık. Ne bileyim ya çok yavşak bi çocuk gibi geliyo. Ama gönül bu ota da konuyo boka da. Tabii benimki hiç ota konmadı o da ayrı bi konu. Bu kadar Kiraz yeter. Biraz da şeyi anlatayım. 
  Dün arkadaşlarla fuara gittik. Kitap fuarına. pinkfreudun kitabını aldım falan. Yaklaşık 1 saat boyunca Canan Tan'ı bekledik. Yemin ediyorum ayaklarım ağrıdı. Neyse sonra çıktık lunaparka gidelim biraz eğlenelim dedik. Ben salak gibi gittim herkese bilet aldırdım ve kamikazeye bindik. Bindiğim yetmiyomuş gibi bi de 2 kere bindim üst üste. Artık yolda yürürken filan böyle bildiğiniz midem çalkalanıyodu yani çok ciddi. Bi gün boyunca kendime gelemedim ya. Bi daha da öldürseler binmem kamikazeye filan. Ciddiyim. Ay aklıma geldikçe midem altüst oluyor.  
   

 Şu anda bu yazıyı yazarken yanağımdaki sivilce gözüme çarptı. Lanet olası sivilce. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder