27 Nisan 2011 Çarşamba

Al sana bu kapı, bu da sapı

Ben varya salaklığıma doymayayım e mi! Ya ne kadar geri zekalı bi kız olup çıktım. Bu Kiraz'da yavşaklığına doymasın. Salak ya. Bu şerefsiz köpeğe ben mesaj attım aptal gibi. Naber falan konuştuk. Sonra sordu noldu niye mesaj attın bişi mi oldu diye. Bende yoo öylesine attım illa bişey mi olması lazım istemiyosan atmam dedim. Bu da mümkünse atma, ben olanları hala unutamadım dedi. Ulan dangalak sen kimsin de bana mesaj atma diyosun 1, ben senin için her şeyi unutabilmişken sen nasıl basit ve saçma şeyleri unutamıyosun 2? Ee bu böyle diyince ben yine sukunetimi korudum ve pardon bi daha atmam dedim. İyi olur demez mi? Ee benim şarteller attı bu böyle deyince. Tamam anladık sus dedim bende, tık yok Kiraz'dan. Bu konuşmamızın üstüne de bi daha öldürseler mesaj atmam. Beyfendi yaşananları, olanları unutamamış mı? Buyur bu kapı, bu da sapı. Yapcak bişey de yok. Salaklığına doymasın ne diyeyim. Ama yine de ona kızmamak gerek. Salaklık bende. Hangi akla hizmet gidip çocuğa mesaj atıyosun sen? Hem çocuk sana seni tamamen sildiğini söylediğinde isabet olur ne mutlu bana diyorsun, hem de gidip çocuğa mesaj atıyorsun. Hadi onu da geçtim en sonuncu darbemden sonra 1-0 öne geçmiştim. Şimdi göt olan ben oldum bunun üzerine. Bu da bana ders oldu bi daha mesaj atmam. Atmam yani çok zor bişi değil dimi?
 Bence kadınların bir erkeği uzun süre sevmelerinin belki de tek nedeni sahip olamamak. Bu ben dahil bütün kadınlarda vardır sanırım. Ne bileyim yani bir erkeğe sahip olamadığımızda elimizde olmadan bir hırs oluşuyor içimizde. Bu bende değil bütün kadınlarda var. Ya da bi erkekle beraberken onu ne kadar sevmesekte ayrıldıktan sonra başka biriyle olmalarına tahammül edemiyoruz. "Benimle mutlu olamadı, bi başkasıyla hiç olamaz." triplerine giriyoruz hemen. O yüzden size sesleniyorum Türk erkekleri, bizden ayrıldıktan sonra hiç mutlu olmayın, hep üzülün, depresyona girin, hiç kimseyle çıkmayın, yas tutun. Lüften rica ediyorum çünki biz çok kıskanıyoruz böyle durumlarda. Ama çok da abartmayız mesela. Dozunda kalır herşey. Bokunu çıkarmamak gerek bence. Neyse Kiraz allah belanı versin tamam mı? İnşallah hormonlarında bişi olur da bütün kızlar uzak durur senden. Hiç mutlu olma. Beni bu hallere düşürdün, sende o hallere düş tamam mı hayvan! Sen kimsin bana mesaj atma diyosun ha kimsin oğlum öküz. Tamam çok sakinim. Ulen salak demek ki sana karşı hala bişeyler hissediyoruz ki mesaj atıyoruz dimi? İnsan biraz kibar olur camış. Köylerdeki inlerden kaçan öküz. O değil de bi de ben dün hayatımda ilk kez kahve yaptım. Öyle çemkirmeyin "ohaa salağa bak ahahahah hayatında ilk kez kahve yapmış" diye. Gözlerinizi de büyütmeyin. Ben gerçekten çok beceriksizim çünkü. Hani mutfakta bi karşılaşsak, oturup ağlarsınız o derece. Neyse yaptım kahvemi. Allahım bu ne biçim bi tattır dicem de tat da yok ki! Suyunu çok, kahvesini ve şekerini az koymuşum. Bir de açmışım altını sonuna kadar. Oooh bekle babam bekle babayı içersin bu gidişle. Sonra bi çığlığı bastım ben kahve taşıyo diye. Allahtan annem koştu imdadıma da kahve taşmadan kurtardı beni. Acilen benim mutfakla ilgili bişler öğrenmem gerekiyo! Help mee!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder