14 Eylül 2011 Çarşamba

Cd aynı şarkıya takılıp kalmış uzun zamandır

 Benim size anlatmadığım o kadar şey olmuş ki! Ama söz veriyorum bundan sonra yazıcam düzenli olarak vallaha bak.
 Ben Kiraz'cığımla tekrar barıştım gibi bişi. Ama onunla barışana kadar neler oldu varya ne siz sorun ne ben anlatıyım. Siz sormuyosunuz fakat ben yine de anlatıyım. Biz bununla en son Mayıs'ta mı ne ayrılmıştık yanlış hatırlamıyosam. Kiraz'dan sonra (e tabi kadın aklı ya) ben bunu unutmak için 2 kişiyle çıktım(Eşek gibi de pişmanım aramızda kalsın ama bu lutfen). Hı bi tanesi tamamen hataydı zaten ilki Kiraz'dan da beterdi. Onu olmamış sayıyorum. Diğerini anlatayım ben. Biz bununla arkadaşım sayesinde tanıştık ki kendisi çook yakın arkadaşımın kuzeni olur. Neyse dışardan bakılınca çok mutlu gibi gözüküyoruz ama eksik olan bişeyler var ve bunu o da farkında. Neyse bu cocukla tam 1 ayımız doldu bi baktım cocuk hooop 360 derece bile değil de 560 derece dönüş yaptı boyle bi tripler bi soğuk davranmalar filan. Bende anlamadım tabi noolduğunu sordum buna 1-2 kere ama soylemedi yok bşi abimle aramız kotu ya idare et beni biraz filan dedi bu. Eee bendeki de akıl tamam ederim dedim. Sonra olmadı bu duzelmedi bende ayrılalım dedim. İlk önce biraz uzuldum ama sonraki hiç olmamış gibi hissettim. Neyse geçti bu filan sonra Kiraz mesaj atmasın mı bi de bana! Özür diledi benden. Tabi nedenini de bilmiyosunuz dur kısaca hemen anlatıyım;
 Biz Kirazla en son konustugumuzda baya bi kavga etmiştik ama abi öyle böyle değil yani ve bu üstünüze afiyet biraz ağır konusmustu. Bende küstüm buna bütün sosyal ağlardaki bağlantılarımı kopardım. Sonra işte biz bu malakla ayrılınca bu bana mesaj attı tugce küsmüyüz diye filan. Öyle tekrar barıştık. Neyse işte şimdi tekrar konuşuyoruz filan ama bilmiyorum artık ya çocuk tek mesajıyla bana öncekini unutturdu var mı boyle bişi yemin ederim şok oldum lan yuh oha yani wtf! 
 
  Bundan sonra nolur bilmiyorum bindik bi alamete gideyoz kıyamete ama umarım artık iyi bişiler olur çünki ben hem onunla olamamaktan hemde onsuz yapamamaktan acayip sıkıldım! Sizi de çok optum xoxo! şuna da az bakın:))  http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=bzuW8BjlsRA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder