15 Kasım 2011 Salı

Bunca yıl beklemiş gibi, beklediğime deymiş gibi. Ben ona resmen dımdırırım.

 Şimdi bi de şişman kızların mini etek giymesi diye bişey de var. Tamam ben size giymeyin demiyorum hobi olarak yine giyin fakat böyle okula giderken filan giyiyorsunuz, sonra lop lop etleriniz böyle sallanıyo ya yürürken. Ne bilim yani ben erkek olsam şahsen kızlardan soğurdum. 
 Neyse asıl konumuza gelelim. Herşey o kadar güzel ki. Yani ne biliyim çok mutluyum bu aralar. Ufak tefek şeyleri(matematik notumu, okulumuzun allahın unuttuğu yerde, dağın tepesinde olmasını ve buz gibi olmasını, kaloriferlerimizin çalışmamasını ve bu yüzden derste donma tehlikesi geçirdğimizi) saymazsak herşey fazla yolunda gidiyor! Ne biliyim okul iyi, hayatımda gittiği anda nefes alamıcağımı hissettiğim canımın içinin dibi olan ve benimde onun canının içinin dibi olduğumu bildiğim bi adam var. Şimdi bi de behzat ç var;

+Seviyorum merkez..
-Merkez dinlemede
+Seviyorum merkez! Seviyorum diyorum anladın mı, seviyorum merkez!
-Anlaşılmadı tamam.
+Lan biriniz de anlayın be! SEVİYORUM MERKEZ SEVİYORUM ANLADIN MI! SEVİYORUM!
-Gereksiz anons yapmayalım, kodun ne senin?
+Kodu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder